Сьогодні ми все частіше стикаємося з тим, що нам доводиться доволі часто змінювати місце проживання, а відтак нам потрібно реєструвати своє нове місце проживання, щоб мати доступ до багатьох послуг в новому місці. Мабуть найчастіше в цьому контексті ми побачимо запит «Як отримати київську прописку?» З чим це пов’язано? Мабуть з тим, що часто люди шукають роботу саме в столиці та намагаються саме тут влаштувати своє життя. Отже, давайте розбиратися як же отримати цю омріяну київську прописку. Звичайний процес реєстрації виглядає наступним чином: для реєстрації чи декларування місця проживання Вам потрібно звернутися до центру надання адміністративних послуг або зробити це через веб-портал «Дія». Останній спосіб наразі недоступний для військовозобов’язаних осіб, адже їм додатково потрібно звернутися до місцевого ТЦК та СП та взяти дозвіл. Щоб зареєструвати місце проживання через центр надання адміністративних послуг, слід перш за все взяти пакет необхідних документів та подати заяву встановленого зразку. Які ж документи потрібні? Перш за все це паспорт громадянина України, військово-облікові документи та дозвіл з ТЦК та СП, квитанцію про сплату адміністративного збору та правовстановлюючі документи та житло. Саме з цим пунктом виникає найбільше проблем, адже далеко не завжди є можливість зареєструватися у власному житлі. Саме тут допоможе тимчасова прописка. Що ж це таке? Це документ, який підтверджує право тимчасово проживати на території, наприклад, Києва. Він дає такі права як, наприклад, Ви можете зареєструвати приватного підприємця, товариство з обмеженою відповідальністю, отримати ідентифікаційний код, оформити закордонний паспорт, також буде набагато легше влаштувати дитину в дитячий садок чи школу, а також придбати та поставити на облік автомобіль. Якщо у Вас немає житла Ви можете просто купити прописку та не втрачати шансу користуватися всіма цими перевагами. Для цього слід звернутися до спеціальних агентств, які пропонують тимчасову реєстрацію місця проживання у власників житла, з якими клієнт може познайомитися для подальшого співробітництва, наприклад, щоб розв’язувати питання з вхідними листами, посилками, іншими доставками. Вони самостійно готують всі необхідні документи та забезпечують повний супровід. Тут є можливість замовити реєстрацію на необхідний Вам термін, від чого і буде залежати вартість цієї послуги.