Содержание
CRM-системи для навчальних закладів призначені для відстеження освітнього процесу та оцінювання успішності учнів. Зручний електронний журнал та функції онлайн консультацій дозволяють вчителям відстежувати прогноз студентів та допомагати їм у разі будь-яких проблем. Батьки можуть контролювати успішність своїх дітей, відстежувати виконання домашніх завдань та комунікувати з учителями через вбудовані чати. Такий широкий функціонал CRM для шкіл та курсів, або вчителів-репетиторів дозволяє спростити освітній процес та допомогти учням досягати кращих результатів.
Навіщо потрібна CRM для вчителів?
Автоматизація управління даними – справжній must have для оптимізації та підвищення ефективності робочих процесів. Існує помилковий стереотип, що сервіси для автоматизації потрібні лише для ведення бізнесу. Проте сфера освіти також потребує подібних інструментів. Особливо це стосується онлайн шкіл, які функціонують в рамках бізнес-моделі. Використання CRM для вчителів – ідеальний варіант розширення можливостей навчального процесу.
CRM для вчителів – це інструмент для систематизації інформації про користувачів освітньої платформи, відстеження результатів учнів та складання планів розвитку. Донедавна вчителям доводилося кожного дня носити з собою громіздкі сумки з безліччю зошитів та записників. Проте й такого поняття, як онлайн школа, ще якихось 5 років тому в Україні майже не існувало. CRM-система для навчальних закладів – це сучасний сервіс для обліку клієнтів та роботи з ними.
Усі учасники навчального процесу підключені до сервісу та мають доступ до тих функцій, що дозволені згідно з їх рівнем доступу. Таким чином, вчителі можуть складати розклади та відстежувати прогрес учнів, адміністратори можуть керувати завданнями та розподіляти їх, учні можуть підключатися до уроків та проходити тестування, а батьки перевіряти прогрес дітей.
Основні функції та можливості CRM для вчителя
CRM – корисний інструмент для вчителів, особливо для тих, хто веде великий обсяг індивідуальної взаємодії з учнями, батьками та колегами. Впровадження CRM-системи дозволяє полегшити організацію навчального процесу, покращити комунікації з учнями та батьками та підвищити ефективність професійної діяльності.
Розглянемо базові функції CRM-системи для вчителів:
- Розклад уроків: налаштування розкладу дзвінків, планування уроків, синхронізація зі щоденником учнів;
- Керування учнями: формування класів та підгруп, заповнення особистої інформації про студентів, автоматичне переведення до наступного класу, відрахування/зарахування;
- Звітність: автоматичні закриття уроків, звіти про відвідування учнів, паперова версія журналів в форматі затвердженому МОН, мережа класів;
- Індивідуальні налаштування: вибір системи оцінювання, встановлення періоду редагування даних, визначення навчальних семестрів, канікул, святкових днів тощо;
- Класне керівництво: внесення інформації про учнів, доступ до журналу свого класу, внесення інформації про вступні інструктажі, бесіди з безпеки життєдіяльності, реєстр батьків;
- Електронний журнал: виставляння оцінок за визначеною системою оцінювання, робота з платформами для відеоконференцій, вибір типу оцінювання;
- Тестування: створення, редагування, проведення тестування прямо на платформі;
- Домашні завдання: видача, перевірка, контроль за виконанням домашніх завдань прямо на платформі;
- Автоматичне підключення до онлайн уроків: інтеграції з платформами для відеозв’язку (Zoom, Google Meet тощо) для прив’язки посилань на урок в розклад та щоденники учнів;
- Внутрішня соціальна мережа: комунікація з учнями, батьками та викладачами всередині платформи;
- Внутрішня гейміфікація: внутрішній рейтинг учнів за активність на платформі;
- Формування табелів: автоматичне формування табелів з профіля вчителів, учнів та батьків.
Отже, CRM – це важливий інструмент для вчителів для покращення якості навчання, комунікації з учнями та батьками, аналізу даних та організації робочого процесу. Впровадження CRM-системи сприяє підвищенню ефективності та успішності професійної діяльності вчителів.